Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño de Produción para Animación e Videoxogos | Código | 616G02006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | Sesións expositivas nas que se explicarán os aspectos principais dos bloques temáticos que comprende a materia. Un dos seus obxectivos é facilitar a aprendizaxe dos conceptos propios do deseño de produción na imaxe animada e os videoxogos. |
Obradoiro | Prácticas curtas para elaborar en clase. Preparación e aplicación do temario teórico. |
Traballos tutelados | Práctica grupal onde se elaborará a Dirección Artística a partir dun guión de animación ou videoxogo. |
Proba de resposta múltiple | Examinarase dous contidos teóricos explicados nas sesións maxistrais e vos textos de lectura obrigatoria |