Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño de Produción para Animación e Videoxogos | Código | 616G02006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | A3 A4 A5 A6 A7 A8 A10 A15 A19 A20 A21 A36 A42 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 | Traballos tutelados: Prácticas curtas para elaborar en clase deseñadas para realizarse de forma individual. Preparación e aplicación do temario teórico. Taller: Práctica grupal onde se elaborará a Dirección Artística a partir dun guión de animación ou videoxogo. |
70 |
Proba de resposta múltiple | A3 A4 A5 A6 A7 A8 A10 A15 A19 A20 A21 A36 A42 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 | Se examinará os contidos teóricos explicados nas sesións maxistrais e os textos de lectura obrigatoria. | 30 |
Observacións avaliación | |||
-A teoría supón o 30% da nota e a práctica un 70%. -Para superar a materia, a suma dos seus partes ha de obter un 50% (50 puntos). Para aprobar a materia, só poderán realizar un único exame na convocatoria de xuño-xullo, na data estipulada oficialmente, para o que deberán haber presentar as prácticas requiridas durante o curso (70% da nota) e aprobar o exame teórico (30% da nota), cos mesmos criterios que se marcan na avaliación. A forma de valoración na convocatoria extraordinaria realizarase da mesma forma que a convocatoria de xuño-xullo. |