Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Promoción e Publicidade de Animación e Videoxogos | Código | 616G02011 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1. Estratexias promocionais no sector da animación e videoxogos |
1.1. Relacións cos medios 1.2. Relacións cos influencers 1.3. Xestión de eventos |
Tema 2. Estratexias de contidos no sector da animación e os videoxogos | 2.1. Estratexias de contidos no sector da animación 2.2. Estratexias de contidos no sector dos videoxogos 2.3. Outras estratexias dixitais de interese |
Tema 3. A publicidade no sector da animación e os videoxogos | 3.1. Publicidade on e offline 3.2. Promoción de vendas |