Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Modelaxe Escultórica | Código | 616G02023 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
O obxectivo da materia é coñecer o proceso de creación dun modelo dixital 3D partindo da fase inicial de bosquexo, pasando pola construción dun modelo físico ata chegar a un modelo dixital adecuado para o seu uso en animación ou videoxogos. O alumno aprenderá a analizar e interpretar as formas e as proporcións para poder logo reproducilas nunha contorna dixital, a partir do cal se poderán xerar imaxes sintéticas. Estudarase tamén as técnicas de optimización destes modelos, que tipicamente constarán dunha xeometría moi complexa, de forma que se poidan chegar a empregar en motores de render en tempo real. | A7 A9 A10 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |