Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Programación de Videoxogos | Código | 616G02033 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Prácticas de laboratorio | A26 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B12 B13 C3 C4 C6 C7 C9 | Entrega de traballos prácticos de laboratorio e avaliación continua do traballo na aula. Computa ata un máximo de 3 puntos na nota final. A súa realización non é obrigatoria para superar a materia. | 30 |
Traballos tutelados | A10 A12 A25 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 C1 C8 | Resolución e participación en traballos tutelados en horario de titorías. Computa un máximo de 3 puntos na nota final. A súa realización é obrigatoria para superar a materia. | 30 |
Proba mixta | B1 B5 B6 C1 | Proba de avaliación centrada principalmente na parte teórica, aínda que tamén inclúe preguntas sobre prácticas. Computa un máximo de 4 puntos na nota final. A súa realización é obrigatoria para superar a materia. | 40 |
Observacións avaliación | |||
Para superar a materia é imprescindible aprobar tanto a proba mixta como os traballos tutelados. É O alumnado poderá ser chamado a revisión das prácticas e traballos tutelados, e debe ser capaz de defender o seu traballo. ESTUDANTADO |