Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
A5 A33 B1 B2 B9 |
Exame final teórico de toda a materia impartida, no cal se incluirán os contidos tratados nas prácticas; o tipo de exame será de exposición escrita (preguntas de desenvolvemento temático e preguntas de respostas breves) e/ou cuestións obxectivas. |
20 |
Portafolios do alumno |
B7 B9 B20 C1 C2 C3 C6 C7 |
Exponse a posibilidade dun seguimento periódico do desenvolvemento do portafolios, recibindo unha puntuación en cada control.
Os elementos que integren o portafolios serán concretados ao comezo do curso. |
20 |
Estudo de casos |
A18 A19 A25 B2 B7 |
Rexistros en vídeo de técnicas de nado:
- Análise cualitativo
- Análise cinemático
- Xustificación da execución en base aos datos observados e calculados
- Planificación da estratexia de mellora
Repetición do procedemento de análise tras un segundo rexistro, de ser posible. |
30 |
Proba práctica |
A25 |
Exame final de execución sobre tres dos contidos desenvolvidos nas prácticas.
Os contidos e criterios de avaliación serán expostos de forma colectiva na primeira quincena do curso.
Cada alumno realizará un dobre labor:
- executante
- avaliador do resto de compañeiros (emitindo unha puntuación e unha xustificación da actividade avaliada) o cal, á súa vez, implicará unha parte da avaliación desta metodoloxía. |
10 |
Proba obxectiva |
A27 B7 B9 C2 |
Durante o curso presentarase a través do campus virtual unha serie de probas obxectivas relacionadas cos contidos teóricos, que poderán levar a cabo durante as propias clases presenciais, co fin de motivar a asistencia, o estudo continuo e a resolución de dúbidas. |
20 |
|
Observacións avaliación |
1. Asistencia: - Esíxese asistencia para a avaliación da "Proba práctica" durante o desenvolvemento da metodoloxía "Práctica de actividade física".
- Esíxese asistencia para a avaliación de "estudo de casos" durante o desenvolvemento da metodoloxía "Obradoiro".
2. A porcentaxe mínima de asistencia para poder optar á avaliación da proba práctica e do estudo de casos será do 70% en cada unha das metodoloxías indicadas no apartado 1 (práctica de actividade física e obradoiro). - No caso de falta de asistencia, por causas xustificadas (acreditar mediante documentación) poderase solicitar a realización da práctica ou de taller en horario de titoría do profesorado, no período establecido para a súa posible recuperación.
3. Avaliación segundo oportunidade: - 1ª oportunidade:
- Respecto a a realización da proba mixta:
- O resultado da proba mixta ha de ser igual ou superior a 5.00 para realizar a media ponderada cos restantes elementos da avaliación.
- Na folla de exame, a puntuación de cada pregunta farase explícita no caso de que as preguntas teñan un valor diferente.
- Respecto a a metodoloxía “Estudo de casos”: o resultado da súa cualificación ha de ser igual ou superior a 5.00 para realizar a media ponderada dos restantes elementos de avaliación.
- Respecto a a metodoloxía “Proba práctica”: o resultado da súa cualificación ha de ser igual ou superior a 5.00 para realizar a media ponderada dos restantes elementos de avaliación.
- A media ponderada, resultado das distintas metodoloxías obxecto de avaliación, ha de ser igual ou superior a 5.00 para superar a materia; sendo obrigatoria a realización de cada unha delas.
- Pódese optar por realizar só a metodoloxía "proba clínica" ou só a metodoloxía "eventos científicos e/ou divulgativos" nese caso pódese chegar a obter ata 1.5 puntos en calquera dos dous apartados.
- No caso de que unha metodoloxía de avaliación non poida levar a cabo, a súa porcentaxe na avaliación incorporarase ao da proba mixta.
- Respecto a as convocatorias de exame: cada convocatoria consta de dúas oportunidades (xuño e xullo); cando nunha mesma convocatoria téñase unha cualificación de "non presentado" nunha oportunidade e "suspenso" na outra, no seu expediente constará na convocatoria como "suspenso".
- 2ª oportunidade:
- Mantéñense os mesmos requirimentos que na 1ª oportunidade.
- No caso de non realizarse as prácticas obrigatorias, estas deberán levar a cabo no seguinte curso académico.
4. Criterios de mantemento de partes superadas na 2ª oportunidade: - Manteranse as cualificacións obtidas en calquera das
actividades correspondentes ás metodoloxías contempladas na avaliación, na
primeira oportunidade de cada convocatoria, se o alumnado así o desexa. 5. Criterios de mantemento de partes superadas en futuras convocatorias:- Manteranse as cualificacións obtidas en calquera das
actividades correspondentes ás metodoloxías contempladas na avaliación,
logradas en convocatorias anteriores, exceptuando o caso dun posible
cambio dos docentes que impartan a materia. - Os criterios para as convocatorias extraordinarias
serán os mesmos aos xa establecidos.
6. Alumnado con matrícula a tempo parcial: - 1ª oportunidade:
- a avaliación realizarase do mesmo xeito que para o resto do alumnado con matrícula a tempo completo;
- probas obxectivas: facilitarase o seu acceso nun período diferente no caso de non poder ser realizadas no previamente establecido;
- prácticas de laboratorio e obradoiro: poderase solicitar a súa realización en horario de titoría do profesorado, no período establecido para a súa posible recuperación.
- 2ª oportunidade:
- a avaliación realizarase do mesmo xeito que para o resto do alumnado con matrícula a tempo completo.
7. Dispoñibilidade dos idiomas en relación ás probas escritas de avaliación (non só a proba final): - Tanto a proba mixta como as probas obxectivas presentaranse no idioma no que
se imparte a materia (castelán): - Quen desexe realizar a proba mixta noutra lingua
oficial da UDC deberán solicitala durante o primeiro mes do cuadrimestre
no que se imparte a materia.
8. Alternativas de avaliación para casos especiais xustificados: - Cada caso existente será tratado de forma particular, atendendo ás súas circunstancias, sen menoscabo dos resultados de aprendizaxe.
9. Para a realización de probas on-line, se houbese, empregarase a plataforma da UDC ou sistemas recoñecidos por esta. 10. Implicacións da fraude académica na
realización das probas ou actividades de avaliación:
- A realización fraudulenta das probas ou actividades de
avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso '0' na materia
na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación
obtida en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria
extraordinaria. - Ademais,
segundo a Lei de Convivencia Universitaria (BOE núm. 48, do 25 de
febreiro de 2022), a fraude académica, considérase falta moi grave, podendo
implicar expulsión de 2 a 3 anos da universidade constando no expediente
académico ata o seu total cumprimento; así como, a perda de dereitos de
matrícula parcial durante un curso ou semestre académico (art. 14). Enténdese
por fraude académica calquera comportamento premeditado tendente a falsear os
resultados dun exame ou traballo, propio ou alleo, realizado como requisito
para superar unha materia ou acreditar o rendemento académico (art. 11)
|