|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A2 |
Detectar e definir a causa dos efectos de funcionamento das máquinas e reparalas. a nivel de xestión. |
| A3 |
Efectuar as operacións de combustible e lastre, a nivel de xestión. |
| A4 |
Elaborar planos de emerxencias e de control de avarías, e actuar eficazmente en tales situacións, anivel de xestión. |
| A5 |
Garantir a observación das prácticas de seguridade no traballo, a nivel de xestión. |
| A6 |
Facer arrincar e parar a máquina propulsora principal e a máquina auxiliar, incluídos os sistemas correspondentes, a nivel de xestión. |
| A7 |
Facer funcionar o equipo eléctrico e electrónico, a nivel de xestión. |
| A8 |
Facer funcionar a máquina, controlar, vixiar e avaliar o seu rendemento e capacidade, a nivel de xestión. |
| A9 |
Manter a seguridade dos equipos, sistemas e servizo da maquinaria, a nivel de xestión. |
| A11 |
Organizar procedementos seguros de mantemento e reparacións, a nivel de xestión. |
| A12 |
Organizar e dirixir a tripulación, a nivel de xestión. |
| A13 |
Planificar e programar as operacións, a nivel de xestión. |
| A19 |
Regular, controlar, diagnosticar e supervisar sistemas e procesos, a nivel de xestión. |
| A20 |
Xestionar inventarios. |
| A21 |
Planificar e programar un proxecto no ámbito da investigación operativa, así coma controlar a súa execución. |
| A23 |
Avaliación cualitativa e cuantitativa de datos e resultados, así coma representación e interpretación matemática de resultados obtidos. |
| A24 |
Redacción e interpretación de documentación técnica. |
| A25 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos en outras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
| A26 |
Correcta utilización do idioma Inglés na elaboración de informes técnicos e correspondencia comercial. |
| A27 |
Operar, reparar, manter, reformar e optimizar a nivel de xestión as instalacións industriais relacionadas coa enxeñaría marítima, coma motores alternativos de combustión interna e subsistemas; turbinas de vapor, caldeiras e subsistemas asociados; ciclos combinados; propulsión eléctrica e propulsión con turbina de gas. |
| A28 |
Operar, manter, seleccionar, deseñar e reparar os equipos eléctricos, electrónicos, e de regulación e control do buque. |
| A29 |
Operar, reparar, substituír, optimizar, seleccionar, deseñar, e xestionar as instalacións auxiliares do buque, tales como instalacións de aire acondicionado, plantas potabilizadoras, separadores de sentinas, grupos electróxenos, etc. |
| A30 |
Operar, reparar, manter, optimizar, deseñar, seleccionar e xestionar as instalacións auxiliares dos buques que transportan cargas especiais, tales como quimiqueiros, LPG, LNG, petroleiros, cementeiros, etc. |
| A31 |
Estimar a potencia propulsor dun buque, definir e especificar os parámetros de funcionamento da planta propulsora, tendo en conta o perfil operativo e os costos de mantemento e operación durante o ciclo de vida. |
| A32 |
Estimar e coñecer o balance enerxético xeral, que inclúe o balance termo-eléctrico do buque, o sistema de mantemento da carga, así coma a xestión eficiente da enerxía respectando o medio ambiente. |
| A34 |
Diagnose e supervisión de tódolos equipos que compoñen a planta propulsora dun buque utilizando os equipos axeitados. |
| A35 |
Saber especificar os parámetros de operación dos sistemas de seguridade a bordo e os relacionados coa protección ambiental. |
| A36 |
Ser capaces de estimar a influencia das condicións de operación e mantemento do buque nos costos de explotación durante o ciclo de vida. |
| A37 |
Comprobar que a selección dos materiais utilizados na fabricación e reparación que adoitan efectuarse a bordo dos buques é a axeitada. |
| B1 |
Aprender a aprender. |
| B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
| B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
| B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
| B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
| B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
| B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
| B8 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos en outras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
| B9 |
Versatilidade. |
| B10 |
Capacidade de adaptación a novas situacións. |
| B11 |
Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
| B12 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
| B13 |
Capacidade de análise e síntese. |
| B14 |
Capacidade para acadar e aplicar coñecementos. |
| B15 |
Organizar, planificar e resolver problemas. |
| C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
| C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
| C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
| C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
| C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
| C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
| C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |