Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Instalacións Eléctricas de Propulsión Mariña | Código | 631480103 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Seminario | B9 C3 C8 | Seminario Incidiendo en aspectos de interés particular |
5 |
Prácticas a través de TIC | A2 B4 C3 | Prácticas a través de TIC De acuerdo con el interés individual o del grupo |
10 |
Prácticas de laboratorio | A6 A7 A9 A13 A14 B5 B7 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C9 | Prácticas de laboratorio Complementarias a los realizadas en los cursos anteriores |
5 |
Solución de problemas | B9 C6 | Solución de problemas Resolución razonada a los problemas propuestos |
5 |
Discusión dirixida | A5 B2 B5 B7 C8 | Discusión dirixida Ante cuestiones planteadas, discusión de las distintas alternativas. |
5 |
Presentación oral | A2 A5 B5 | Presentación oral: Exposición de los conceptos teóricos |
5 |
Proba obxectiva | B2 C3 C6 | Proba obxectiva : acorde a los conceptos a desarrollar |
60 |
Lecturas | A5 | Lecturas De la amplia bibliografía proporcionada |
5 |
Observacións avaliación | |||
As porcentaxes son só unha primeira aproximación. Os criterios de avaliación contemplados na táboa A-III / 2 do Código STCW e incluídos no Sistema de Garantía de Calidade teranse en conta á hora de deseñar e realizar a avaliación. Coa avaliación trátase de verificar as competencias específicas A2-A5-A6-A7-A14 e o tipo transversal B: B2-B4-B5 Os criterios de avaliación contemplados nas táboas A-III / 1 e A-III / 3 do STCW, e incluídos no sistema de garantía de calidade, téñense en conta para que os estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención académica exención de asistencia, como establece a "REGRA QUE REGULA OU REGRAS DE DEDICACIÓN A ESTUDAR DÚAS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Artes. 2.3; 3. b; 4.3 e 7.5) (05/04/2017): Tera dereito a presentarse a un obxectivo obxectivo coa posibilidade de obter unha nota ao 100%. |