|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A1 |
Controlar as boas prácticas de seguridade e saúde no traballo. |
| A17 |
Adoptar as medidas axeitadas en casos de emerxencias. |
| A18 |
Responder a sinais de socorro no mar. |
| A29 |
Responder correctamente ás diferentes situacións de emerxencia. |
| A31 |
Transporte de cargas perigosas. |
| A36 |
Organizar, administrar e prestar os coidados médicos a bordo. |
| B1 |
Aprender a aprender. |
| B2 |
Resolver problemas de xeito efectivo. |
| B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
| B4 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
| B5 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
| B6 |
Traballar de forma colaboradora. |
| B7 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
| B11 |
Capacidade de adaptación a novas situacións. |
| B12 |
Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
| B14 |
Capacidade de análise e síntese. |
| B15 |
Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos. |
| B16 |
Organizar, planificar e resolver problemas. |
| B20 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
| B21 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
| B22 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
| B23 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
| B24 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
| C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
| C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
| C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
| C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
| C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
| C10 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplas (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
| C11 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |