|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A2 |
Interpretar e representar correctamente o espazo tridimensional, coñecendo os obxectivos e o emprego de representación gráfica. |
| A8 |
Modelizar situacións e resolver problemas con técnicas ou ferramentas físico-matemáticas. |
| A9 |
Avaliación cualitativa e cuantitativa de datos e resultados, así como representación e interpretación matemática de resultados obtidos experimentalmente. |
| B1 |
Aprender a aprender. |
| B2 |
Resolver problemas de xeito efectivo. |
| B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
| B4 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
| B5 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
| B6 |
Traballar de forma colaboradora. |
| B7 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
| B9 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
| B10 |
Versatilidade. |
| B11 |
Capacidade de adaptación a novas situacións. |
| B12 |
Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
| B13 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
| B14 |
Capacidade de análise e síntese. |
| B15 |
Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos. |
| B16 |
Organizar, planificar e resolver problemas. |
| B17 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
| B19 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
| B22 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
| B23 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
| B24 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
| C9 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser originais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
| C10 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplas (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |