| Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
| Utilizar as frases normalizadas da OMI para as comunicacións marítimas, e emprego do inglés falado e escrito. |
A19
|
|
|
| Empregar o inglés, falado e escrito, aplicado á navegación e ao negocio marítimo. |
A11
|
|
|
| Aprender a aprender. |
|
B1
|
|
| Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
B3
|
|
| Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
|
B4
|
|
| Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
B5
|
|
| Traballar de forma colaboradora. |
|
B6
|
|
| Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
|
B13
|
|
| Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
B18
|
|
| Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
B23
|
|
| Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas. |
A10
|
|
|
| Resolver problemas de xeito efectivo. |
|
B2
|
|
| Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B7
|
|
| Aprender en ámbitos de teleformación. |
|
B8
|
|
| Versatilidade |
|
B10
|
|
| Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
|
B17
|
|
| Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
B20
|
|
| Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
B22
|
|
| Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
B24
|
|
| Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
|
C2
|
| Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
|
|
C12
|