Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención psicoeducativa nas dificultades da aprendizaxe da escritura | Código | 652438021 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1- TEORIAS E MODELOS DE ESCRITURA |
1.1. O CONTEXTO HISTORICO E SOCIAL DA INVESTIGACION EN ESCRITURA. 1.2. TEORIAS E MODELOS. |
2- DESARROLLO DA ESCRITURA |
2.1. O CEREBRO E A ESCRITURA. 2.2. FACTORES COGNITIVOS NO DESENVOLVEMENTO DA ESCRITURA. |
3- MODELOS E APROXIMACIÓNS INSTRUCCIONALES |
3.1. AVALIACIÓN DA ESCRITURA. 3.2. ESTRATEXIAS INSTRUCCIONALES NO ENSINO DA ESCRITURA. |
4. ESCRITURA E POBOACIÓNS ESPECÍFICAS | 4.1. INSTRUCIÓN EN ESCRITURA PARA ALUMNOS CON DIFICULTADES NA APRENDIZAXE. |
5. INVESTIGACIÓN NA ESCRITURA | 5.1. ANÁLISE DALGUNHAS INVESTIGACIÓNS ESPAÑOLAS |