Mestrado Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
9
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación Pedagoxía e Didáctica
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Bugallo Rodríguez, Ánxela
Chao Fernández, Aurelio
Chao Fernandez, Rocio
Couto Cantero, Pilar
Díaz Seoane, Ángeles
Diéguez Cequiel, Uxío-Breogán
Fraguela Vale, Raul
Garcia Barros, Susana
García Morís, Roberto
Pérez Guilarte, Yamilé
Rivadulla López, Juan Carlos
Varela Garrote, Lara
Vega Marcote, Pedro
Correo electrónico
anxela.bugallo@udc.es
aurelio.chao@udc.es
rocio.chao@udc.es
pilar.couto@udc.es
a.dseoane@udc.es
uxio.breogan.dieguez.cequiel@udc.es
raul.fraguela@udc.es
susana.gbarros@udc.es
roberto.garcia.moris@udc.es
yamile.perez@udc.es
juan.rivadulla@udc.es
lara.varela@udc.es
pedro.vega.marcote@udc.es
Web
Descrición xeral
O traballo fin de mestrado é unha materia obrigatoria do plan de estudos, de 9 créditos. Supón a realización por parte do alumnado dun proxecto, memoria ou estudo que terá que ser individual, innovador, persoal e orixinal, que supoña unha iniciación á investigación dentro dunha das áreas de Didáctica Específica do mestrado, ou de varias, se se optase por lle dar un carácter interdisciplinar.
Deberá estar orientado á aplicación das competencias asociadas á titulación e á adquisición das competencias relacionadas coa aprendizaxe autónoma, coa dirección dun/dunha profesor/a.
Para a elaboración do TFM terase en conta o realizado durante o Practicum que será considerado, dentro do posible, como o traballo de campo deste TFM.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías