Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Bases epistemolóxicas para o ensino das linguas e literaturas galega e castelá | Código | 652608821 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Por que «bases epistemolóxicas»? | 1.1. Necesidade dunha reflexión sobre as conexións entre «saberes científicos» e «saberes escolares» 1.2. O concepto de «transposición didáctica» nas áreas lingüístico-literarias do currículo escolar. |
2. As linguas galega e castelá e as súas literaturas no Ensino Secundario | 2.1. Perspectiva histórica e situación actual 2.2. Os materiais didácticos nas áreas de lingua e literatura: tradición e innovación 2.2.1. O libro de texto, unha ferramenta discutida: os seus alcances e límites 2.2.2. Recursos en liña e gamificación no ensino-aprendizaxe da lingua e da literatura: TIC, TAC e TEP |
3. Investigación lingüística e literaria e ensinanza da lingua e a literatura: unha relación dialéctica | 3.1. O ensino da lingua 3.1.1. A gramática estrutural no Ensino Secundario 3.1.2. O «xiro» pragmático: das estruturas aos usos 3.2. O ensino da literatura 3.2.1. O problema da selección de lecturas na aula: o “canon” literario 3.2.2. Outras formas de “ler” |