Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Audioloxía clínica | Código | 652G04018 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer e integrar os fundamentos psicolóxicos da Logopedia: o desenvolvemento da linguaxe, o desenvolvemento psicolóxico, a Neuropsicoloxía da linguaxe, os procesos básicos e a Psicolingüística. | A1 A8 A9 A11 |
||
Coñecer e integrar os fundamentos metodolóxicos para a investigación en Logopedia. | A5 |
||
Coñecer e integrar os fundamentos biolóxicos da Logopedia: a Anatomía e Fisioloxía. | A1 A2 A3 A5 A8 A9 A10 A11 A20 A21 A24 A30 |
||
Conocer la clasificación, la terminología y la descripción de los trastornos de la comunicación, el lenguaje, el habla, la voz y la audición y las funciones orales no verbales. | A6 |
||
Coñecer e aplicar os modelos, técnicas e instrumentos de avaliación. | A8 A9 A11 |
||
Redactar un informe de avaliación logopédica. | A8 A9 A11 A30 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | A24 |
C6 C7 C8 |
|
Capacidade para comunicar o coñecemento adquirido a unha audiencia | A11 A20 A21 A24 |
B23 |
C7 |
Capacidade para indagar e producir coñecemento nun determinado campo. | A2 A3 A5 A8 A9 A10 A17 A20 A21 A30 |
B21 B23 |
C1 C4 C6 C8 |
Coñecer os fundamentos do proceso de avaliación e diagnóstico. | A1 A8 A9 A11 A30 |
B22 B23 |
C3 C7 |
Saber deseñar e elaborar informes logopédicos. | A8 A9 A10 A11 A16 A21 |
||
Coñecer a actuación profesional e os contornos onde se desenvolve a práctica. | A16 A30 |
||
Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. | A8 A16 A24 |
B1 |
C3 C8 |
Utilizar tecnoloxías da información e da comunicación. | A20 A30 |
B1 |
C3 |
Ter compromiso ético. | B19 B22 B24 |
||
Traballar de forma colaborativa. | B22 B23 |
||
Traballar en equipo e, de ser o caso, de forma interdisciplinar. | B22 B24 |
||
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida | A8 A9 A11 A16 A17 |
||
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | A30 |
B22 |
C4 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | A30 |
B22 |
C3 C7 |
Coñecer as funcións da Intervención logopédica: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento. | A8 A9 A11 A16 A30 |
||
Traballar de forma autónoma con iniciativa. | B21 B22 |