Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Estratexias de intervención temperá | Código | 652G04025 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer, recoñecer e discriminar entre a variedade das alteracións | A7 |
||
Coñecer os fundamentos do proceso de avaliación e diagnóstico en AT | A8 |
||
Coñecer e aplicar os modelos de intervención en at | A15 |
||
Coñecer as funcións da Intervención: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento. | A14 |
||
Coñecer e realizar a intervención logopédica en Atención Temperá | A18 |
||
Adquirir ou desenvolver os recursos persoais para a intervención: habilidades sociais e comunicativas, habilidades profesionais, avaliación da propia actuación profesional, técnicas de observación, técnicas de dinamización ou toma de decisións. | A31 |
||
Utilizar tecnoloxías da información e da comunicación | A32 |
||
Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. | B1 |
||
Destreza e empatía nas relacións interpersoais. | B14 |
||
Traballar en equipo e, no seu caso, de forma interdisciplinar. | B24 |
||
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | C3 |
||
Planificar estratexias de intervención logopédica en AT | A27 |
||
seleccionar de forma autónoma os recursos máis relevantes en AT | B5 |