Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Socioloxía do Consumo | Código | 660G01044 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | B2 B8 B14 C1 C4 | Os estudantes realizarán un traballo cos coñecementos adquiridos nas sesións teórico-prácticas seguindo a plantilla / modelo do TFG empregado en ERLAC. Dito traballo farase individualmente e enviarase á plataforma Moodle no prazo establecido pola profesora. Para engadir a puntuación obtida no traballo ao resto das puntuacións, deberase obter como mínimo o 50% da puntuación correspondente (2 puntos). Se o alumno non chega ao 50% da nota correspondente a esta metodoloxía (2 puntos), terá que realizar un traballo similar para a segunda oportunidade en xullo. | 40 |
Obradoiro | A18 A35 B2 B8 B14 B15 B17 C1 C4 | Valoración de lecturas críticas, comentarios, discusións guiadas, exposicións, traballo e participación activa e positiva, que os alumnos deben facer no tempo establecido (individualmente ou en grupo) e subirse a moodle no espazo previsto, seguindo as instrucións da profesora. Cada un dos exercicios terá unha valoración segundo os criterios establecidos pola profesora, que será comunicada aos alumnos. Se o alumno non chega ao 50% da nota correspondente a esta metodoloxía (2,5 puntos), terá que realizar na segunda oportunidade en xullo, aquelas prácticas que a profesora indique. | 50 |
Sesión maxistral | B2 B14 B17 C1 C6 | Avaliación obxectiva da participación activa e positiva do alumnado nas sesións lectivas a través de diferentes ferramentas propostas pola profesora. Será necesario obter o 50% (0,5 puntos) da nota correspondente nesta metodoloxía para engadir ao resto. | 10 |
Observacións avaliación | |||
PRIMEIRA OPORTUNIDADE Será imprescindible obter o 50% da nota correspondente a cada unha das
SEGUNDA OPORTUNIDADE Se o alumno pasa algunha das metodoloxías na primeira oportunidade,
CASOS ESPECÍFICOS Os alumnos que non poidan facer un seguimento normal da materia, por ter A adaptación curricular para estudantes con discapacidade ou con |