Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Xeografía Política | Código | 710G05004 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba mixta | A2 A1 A3 A5 A7 A8 A11 B3 B4 B5 B6 B1 C1 C2 | Consistirá na realización, na data oficialmente establecida, duha proba mixta presencial sobre os contidos da materia. Valoraráse a capacidade de expresión, o manexo e o dominio do vocabulario específico, a capacidade analítica e sintética e, por suposto, o coñecemento dos contidos do programa. Criterios de avaliación: coñecemento dos contidos teóricos, capacidade para aplicar os contidos teóricos a casos prácticos, nivel de consecución das competencias incluídas no programa da materia, capacidade de análise e síntese, extensión e precisión do vocabulario, corrección estilística e gramatical. |
60 |
Estudo de casos | A5 A7 A10 A11 B3 B4 B5 B7 B11 B12 B13 B14 C1 C2 C3 C4 C7 C9 | Forma parte da avaliación continua desenvolvida a través da aprendizaxe colaborativa alcanzada nas aulas e que resulta na realización de tantos estudos de casos ao longo do curso como o profesor estime oportuno. Cando se programen estudos de casos a realizar en grupo, establécese un máximo de 5 estudantes participantes por grupo. Cando se programen presentacións orais na aula, estas non poderán superar o máximo de 20 minutos cada caso obxecto de estudo (a criterio do profesor poderanse substituír as presentacións orais na aula pola entrega dun vídeo gravado). Criterios de valoración dos traballos escritos: axuste do traballo ás instruccións, calidade formal; calidade e creatividade dos contidos; amplitude e pertinencia das fontes de información utilizadas. Criterios de valoración das presentacións orais: axuste da presentación ás instruccións; calidade e creatividade dos contidos da presentación; amplitude e pertinencia das fontes de información. |
30 |
Traballos tutelados | A5 A7 A10 A11 B7 B1 C4 | Forma parte da avaliación continua desenvolvida a través da aprendizaxe colaborativa alcanzada nas aulas e que resulta na realización de tantos traballos tutelados ao longo do curso como o profesor estime oportuno. Cando se programen traballos tutelados a realizar en grupo, establécese un máximo de 5 estudantes participantes por grupo. Cando se programen presentacións orais na aula, estas non poderán superar o máximo de 20 minutos por cada traballo tutelado (a criterio do profesor poderanse substituír as presentacións orais na aula pola entrega dun vídeo gravado). Criterios de valoración dos traballos escritos: axuste do traballo ás instruccións, calidade formal; calidade e creatividade dos contidos; amplitude e pertinencia das fontes de información utilizadas. Criterios de valoración das presentacións orais: axuste da presentación ás instruccións; calidade e creatividade dos contidos da presentación; amplitude e pertinencia das fontes de información. |
10 |
Observacións avaliación | |||
OPCIÓN A Alumnado con dedicación completa: asistencia/participación nas actividades de clase igual ou superior ao 80%: Os criterios de avaliación son os mesmos para cada unha das oportunidades de avaliación incluíndo a convocatoria adiantada. 1. Cálculo da cualificación final de materia A cualificación final da materia obterase sumando a puntuación obtida na parte práctica (mínimo a obter 2 puntos sobre un máximo de 4 puntos) + a puntuación obtida na proba mixta (mínimo a obter 3 puntos sobre un máximo de 6 puntos). PARTE PRÁCTICA (40%: máximo 4 puntos, mínimo para superar esta parte 2 puntos).
PROBA MIXTA (60%: máximo 6 puntos, mínimo para superar esta parte 3 puntos).
2. Criterios de puntuación e entrega dos traballos tutelados e estudos de caso
3. Criterios de puntuación da proba mixta:
5. 2ª Oportunidade
6. Asistencia a clase
7. Instrucións básicas para a realización de exames:
OPCIÓN B Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "Norma que regula ou réxime de dedicación ao estudo dúas estudantes de grao na UDC" (Arts. 2.3; 3. b; e 4.5) (29 de maio de 2012). Alumnado cunha asistencia/participación nas actividades de clase inferior ao 80%: Excepto para as datas aprobadas en Xunta de Facultade no que compete á proba obxectiva, para as restantes probas acordarase, ao comezo do cuadrimestre, un calendario específico de datas compatibles coa súa dedicación, motivo polo cal devandito alumnado deberá poñerse en contacto co profesor da materia nos dez primeiros días do cuadrimestre no que se imparte a materia, coa finalidade de fixar o devandito calendario. Os criterios de avaliación serán idénticos aos descritos para o alumnado con dedicación a tempo completo (Opción A), exceptuando o criterio de asistencia a clase que o caso do alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia permítese segundo a normativa unha asistencia/participación nas actividades de clase inferior ao 80%. A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, co tutor/a ADI da Facultade de Humanidades e Documentación. ______________________________________________________________________________________________________________ As datas, horarios e lugar de realización das probas de avaliación das diferentes convocatorias serán os sinalados no calendario de probas de avaliación aprobado pola Xunta de Facultade para o curso 2022-2023 e documentación concordante. As cualificacións publicaranse na plataforma interna ou aula virtual oficial da Universidade de Vigo con acceso limitado ao profesorado da materia e ao estudantado matriculado. De ser necesario, por motivos excepcionais, modificar ou precisar os métodos de avaliación sinalados na guía, tales modificacións ou precisións publicaranse no mesmo soporte telemático. _____________________________________________________________________________________________________________ CONSECUENCIAS DA REALIZACIÓN FRAUDULENTA DE PROBAS E/OU ACTIVIDADES DE AVALIACIÓN A realización fraudulenta de probas e/ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso “0” na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación para a convocatoria. Considerarase que se comete práctica ilícita cando un alumno/a actúa para defraudar ou tentar defraudar os sistemas de comprobación avaliación do rendemento académico así como o incumprimento das normas establecidas polo profesor para a realización de traballos. Considéranse prácticas ilícitas, con carácter meramente enunciativo, actos como os seguintes:
O plaxio, que consiste en utilizar palabras ou ideas doutras persoas e facelas aparecer como propias en calquera elemento avaliado, tamén se considera práctica ilícita. A continuación e con carácter meramente enunciativo descríbense varios exemplos de plaxio:
|