| Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
| Asignatura | Deseño de Niveis | Código | 730529013 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Temas | Subtemas |
| A xogabilidade dentro dos niveis | Obxectivos Mecánicas Retos e recompensas Progresión Barreiras Obstáculos e inimigos Elementos interactivos e eventos |
| Planos de niveis | Descrición do plano Iconografía Representación do fluxo do xogo |
| Deseño dos niveis dos videoxogos | Linguaxe visual Espazos Navegación Información para o xogador Desenrolo e aprendizaxe Incerteza e sorpresa Emoción Control da dificultade Organización do xogo en niveis Eficiencia |
| Narrativa dentro do nivel | Narrativa implícita Narrativa explícita Narrativa emerxente |
| Proceso de creación de niveis | Diagramas de fluxo Layout (Planos) Blocking Set Dressing Personaxes e props Testeo e axuste |