| Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
| Asignatura | Taller de Deseño de Videoxogos II | Código | 730529015 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Temas | Subtemas |
| Proceso de produción dun xogo | Fases da produción |
| Evolución do documento de deseño | Marketing Deseño de persoaxes Deseño da xogabilidade Deseño de niveis Deseño de interfaces |
| Evolución do documento de arte | Formalización da contorna Evolución da arte de personaxes Arte de contornas Arte de props |
| Evolución do documento técnico | Requirimentos HW e SW Escolla das tecnoloxías para o xogo Dependencias externas Requirimentos gráficos Requimentos interactivos |
| Prototipado do xogo | Whitebox de niveis Evolución e progresión de niveis Testeo e avaliación de niveis |