| Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
| Asignatura | Desenvolvemento de Personaxes II. Comportamento | Código | 730529026 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Temas | Subtemas |
| Introdución | Conceptos básicos da animación de personaxes. Elementos e assets dun personaxe nun motor de videoxogos. |
| Control de movementos e accións | Resposta ás interaccións do xogador. Execución de accións. |
| Animación de personaxes | Máquinas de estado. Mestura de animacións. Sincronización de animacións. Animación por capas. Retargeting. |
| Sistemas de animación | Animación corporal. Animación facial. Planificación e estruturación do sistema de animación. |
| Personaxes non xogables | Tipos de personaxes autónomos. Comportamento simple de personaxes. |