Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Xestión dos riscos ergonómicos | Código | 760482014 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | A4 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C6 C8 | Probas para avaliar os coñecementos adquiridos durante o curso. | 40 |
Sesión maxistral | B1 B3 B4 C1 C5 C6 C8 | Valorarase a asistencia ás sesións e o grao de participación, cando o tipo de sesión permítaa | 5 |
Presentación oral | B4 C1 C3 | A asistencia será obligatoria para quen ten que realizar a presentación. Ademais valorarase a comunicación de coñecementos realizada na sesión utilizando os medios dispoñibles e que se consideren adecuados. | 35 |
Aprendizaxe colaborativa | A1 A4 B1 B3 B4 B5 C1 C3 C4 C6 C7 | Valorarase a asistencia e o grao de participación nos grupos, así como a transmisión de coñecementos que cada grupo faga ao conxunto da clase. | 20 |
Observacións avaliación | |||
A criterio do profesor, poderán aplicarse técnicas de co-avaliación e/ou autoavaliación. Se levará a cabo control de asistencia, e descontarase de forma proporcional a falta de participación, tanto para a primeira como para a segunda oportunidade. Este desconto non afecta á puntuación obtida na proba obxectiva. Para quen a falta de asistencia, ao non poder participar, lle impedíse obter a cualificación de aprobado (considerando que se poden alcanzar só 4 puntos na proba obxectiva), habilitaraselle unha segunda proba obxectiva complementaria que contribuirá cun 60% á cualificación final. A proba obxectiva entregaráselle ao alumnado en castelán, podendo ser solicitada cunha semana de antelación en galego. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso '0' na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara á convocatoria extraordinaria Para o alumnado con recoñecemento de Se este alumnado pode participar de xeito No caso de non darse a condición anterior, No caso de non supera a materia na primeira |