Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Calidade nos laboratorios químicos | Código | 610509130 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Seminario | A2 A9 B6 B8 B9 B10 B11 B12 C1 C3 | Resolución de problemas e casos prácticos, individuais, ou en grupo. Incluese equi tambén avaliación continua mediante preguntas e cuestións e traballo presencial durante o curso. | 20 |
Proba mixta | B5 | O exame final incluirá tanto elementos de tipo teórico como de tipo práctico (resolución de casos) asociados ás actividades desenvolvidas nas clases expositivas e nos seminarios. | 60 |
Estudo de casos | A5 A6 C4 C5 | Realización de traballos e informes escritos | 10 |
Presentación oral | B5 | Exposición oral | 10 |
Observacións avaliación | |||
A avaliación desta materia farase mediante avaliación continua combinada cun exame final. O exame final terá carácter presencial. A data de realización do exame será a quedetermine o centro. Para os casos de realización fraudulenta de exercicios o probas será de aplicación o recollido na “Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión das cualificacións” A cualificación do/a alumno/a consistirá en dúas partes: Resolución de problemas e casos prácticos, individuais, ou en grupo 15% Realización de traballos e informes escritos 10% Exposición oral 10% Avaliación continua mediante preguntas e cuestións e traballo presencial durante o curso: 5% - Exame final (60%) O exame final incluirá tanto elementos de tipo teórico como de tipo práctico (resolución de casos) asociados ás actividades desenvolvidas nas clases expositivas e nos seminarios. É posible que os escenarios cambien ao longo do curso e que se alternen. Sen embargo, o programa da materia e a estrutura dos contidos e actividades non teñen porque verse modificadas por elo, de maneira que a avaliación descrita é válida para calquera dos tres escenarios que se contemplan como posibles ao longo do curso. No caso de que se detecte |