Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Solución de problemas A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A12 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 Resolución de problemas directamente relacionados coa materia e de interese formativo de corte profesional. 25
Proba obxectiva A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A12 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 Mixtas de test (non restan as mal contestadas) e preguntas cortas. 70
Prácticas a través de TIC A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A12 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 Propostas de cuestiós actuais a reflexión e resolución individual do alumno. 5
 
Observacións avaliación

Observacións de avaliación

A) NORMATIVA DE AVALIACIÓN:

1. Condicións de avaliación: está prohibido acceder ásala de exames con calquera dispositivo que permita a comunicación co exteriore / ou o almacenamento de información.

2. Identificación do alumno: o alumno deberá acreditara súa personalidade segundo a normativa vixente.

B) TIPOS DE VALORACIÓN:

1. Cualificación de non presentada: corresponde aoalumno, cando só participa en actividades de avaliación que teñan unhaponderación inferior ao 20% sobre a cualificación final, independentemente dacualificación acadada.

2. Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempoparcial e exención de asistencia á exención de asistencia: agás as datasaprobadas no Consello de Facultade para a proba obxectiva final, para asrestantes probas acordarase un calendario específico de datas compatibles aocomezo do curso coa túa dedicación.

C) OPORTUNIDADES DE AVALIACIÓN:

1. Primeira oportunidade: aplicaranse os criterios deavaliación indicados anteriormente nesta sección.

2. Segunda oportunidade: Na convocatoria de segunda oportunidade é posible recuperar os puntos da avaliación continua (resolución de problemas, probas de resposta curta, intervencións durante as clases) mediante preguntas adicionais á proba obxetiva final . No demáis os criterios de avaliaciónson os mesmos para todas as oportunidades de avaliación, sempre respeitando anormativa sobre a segunda oportunidade (artigo 18, sección 5).

3. Convocatoria anticipada: na convocatoria anticipadaé posible recuperar os puntos da avaliación continua (resolución de problemas,probas de resposta curta, intervencións durante as clases) mediante preguntasadicionais á proba obxectiva final.

D) OUTRAS OBSERVACIÓNS DEAVALIACIÓN:

Non se exclúe a posibilidade de realizar examesparciais e liberatorios da materia, anunciados polo profesor como parte doprograma docente e que se realizarán antes da primeira oportunidade, gardándoseas cualificacións até segunda oportunidades.

E) FRAUDE ACADÉMICA:

Cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.