Vista para imprimir Exportar a pdf
Identifying Data 2023/24
Subject (*) Market Research Code 611G02024
Study programme
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Third Obligatory 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Empresa
Coordinador
Orosa Gonzalez, Jose Javier
E-mail
javier.orosa@udc.es
Lecturers
Orosa Gonzalez, Jose Javier
Ramos Pedreira, Antonio
E-mail
javier.orosa@udc.es
antonio.ramos@udc.es
Web
General description Os continuos cambios no comportamento dos mercados e dos seus consumidores obrigan ás organizacións a manter actualizados os seus procesos de información. A crise económica introduce dificultades adicionais nos procesos de toma de decisións. Ante este novo escenario, a investigación de mercado convértese nunha das disciplinas máis importantes dentro da función de marketing da empresa. As empresas precisan coñecer os métodos e técnicas de obtención e tratamento da información. O proceso de investigación de mercado é útil para apoiar a toma de decisións empresariais e, en xeral, para reducir o risco de calquera decisión empresarial. Durante o curso describiranse os procesos de investigación, prestando especial atención á aplicación de técnicas cualitativas e cuantitativas. Así mesmo, analizaranse as tendencias do mercado a partir da análise da contorna /competitiva (CNMC), así como das novas ferramentas de mercadotecnia dixital. Finalmente, e dado que a actividade de investigación de mercado implica o tratamento de datos persoais, resulta imprescindible analizar a normativa de protección de datos a partir da información facilitada pola AEPD. As sesións terán unha parte teórica e de discusión -completada con documentos de traballo, norativa, webinars...- e unha parte práctica orientada ao desenvolvemento de casos prácticos e un proxecto de Investigación de Mercados que será presentado en público ao fin de curso.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.