Vista para imprimir Exportar a pdf
Identifying Data 2023/24
Subject (*) Cultural Communication and Marketing Code 614552006
Study programme
Máster Universitario en Patrimonio Cultural Dixital
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Obligatory 5
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Empresa
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Piñeiro Otero, Maria Teresa
E-mail
teresa.pineiro@udc.es
Lecturers
González Neira, Ana María
Piñeiro Otero, Maria Teresa
Rodríguez Fernández, María Magdalena
Rodríguez Vázquez, Clide
E-mail
ana.gneira@udc.es
teresa.pineiro@udc.es
magdalena.rodriguez@udc.es
c.rodriguezv@udc.es
Web
General description A evolución do concepto de cultura e a súa relación cos modos de vida-interaccións dunha sociedade esixen unha revisión tanto da concepción da oferta cultural e do produto patrimonial como das formas, medios e estratexia para a súa xestión, experiencia e difusión. Neste sentido a materia “Comunicación e mercadotecnia cultural” efectúa unha aproximación á composición e xestión da oferta cultural desde a perspectiva da mercadotecnia, a creación do produto cultura así como os medios, formas e estratexias comunicativas que poden amplificar a súa vivencia e alcance.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.