Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A4 |
CON4-Coñecementos sobre entidades de patrimonio dixital, modelaxe e xestión da información patrimonial |
A7 |
CON7-Coñecementos sobre a virtualización do patrimonio cultural: infografías, realidade aumentada, visualización 3D, xeolocalización, fotointerpretación |
A8 |
CON8-Coñecementos sobre a cartografía dixital/sistemas xeográficos de información |
A11 |
CON11-Coñecemento dos arquivos históricos e as institucións bibliográficas, os seus fondos, a súa dixitalización e o servizo que prestan a través da rede |
A12 |
CON12-Coñecementos sobre ferramentas dixitais para organización e xestión do patrimonio arqueolóxico |
A13 |
CON13-Coñecementos sobre ferramentas dixitais para organización e xestión do patrimonio artístico |
A16 |
CON16-Coñecementos sobre ferramentas dixitais para a organización e xestión do patrimonio inmaterial |
A20 |
CON20-Coñecementos sobre infraestruturas de datos espaciais |
A25 |
CON25-Coñecementos sobre Internet e a Web; Aplicacións web; Aplicacións móbiles; Introdución á gamificación |
A26 |
CON26-Coñecementos sobre a ciencia da información xeográfica. A natureza da información xeográfica. Fontes de información xeográfica e territorial. A cartografía como fonte e ferramenta de análise territorial |
B2 |
HAB2-Ser capaz de aplicar coñecemento na resolución de problemas |
B4 |
HAB4-Ser capaz de identificar fontes de información, recompilar e analizar datos e elaborar sínteses en relación con eles |
B6 |
DES1-Ser capaz de manexar ferramentas tecnolóxicas e informáticas aplicadas á dixitalización do patrimonio |
C1 |
CB1. Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
C2 |
CB2. Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa sá área de estudo |
C3 |
CB3. Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
C6 |
CG1. Construír, xestionar e difundir o patrimonio dixital e o tratamiento dixital do patrimonio en todas as súas acepcións |
C7 |
CG2. Aplicar o coñecemento na implementación de proxectos patrimoniais no contorno digital |
C8 |
CG3. Utilizar adecuadamente as ferramentas tecnolóxicas necesarias para a adquisición, procesado, xestión e difusión do patrimonio cultural dixital |
C12 |
CT1. Adaptar o uso e transferencia do coñecemento a novas situacións derivadas do cambio tecnolóxico |
C14 |
CT3. Adquirir un compromiso ético coas diversas formas de comunicación en contornos dixitais. |
C15 |
CT4. Comprender os valores da igualdade, sustentabilidade ambiental e o dereito ao acceso equitativo aos recursos tecnolóxicos no coidado do patrimonio cultural dixital. |