Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Técnicas cualitativas para a análise dos discursos e as realidades sociais | Código | 615525008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias | Descrición | Cualificación |
Obradoiro | A1 A2 A4 B3 B4 B5 B6 B14 B16 B17 B18 B20 B21 B22 C1 C3 C4 C5 C6 | Realización de actividades prácticas nas que se combinan diferentes probas: lecturas, debates, análises de fontes secundarias, resolución de problemas, roll play, trátase de prácticas sobre un tema específico, realizadas co apoio e supervisión do profesorado da materia. | 40 |
Aprendizaxe servizo | A1 A2 A3 A4 B22 B21 B20 B19 B18 B17 B15 B14 B13 B12 B11 B9 B7 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C3 C4 C5 C6 C7 | Proposta educativa que combina procesos de aprendizaxe e de servizo á comunidade nun só proxecto onde o alumnado aprende ao traballar sobre necesidades reais da contorna co fin de melloralo. Ten unha tripla intencionalidade: pedagóxica, solidaria e reflexiva. A partir da colaboración con Arquitectura sen Fronteiras, no curso 23-24, tomando o barrio de Agra de Orzán como contexto sobre o que investigar, terán como fío condutor a reivindicación dun hábitat digno e coidador. Nesta proposta participarán outras materias do máster, nas que se colaborará de maneira coordinada para a guía e avaliación do alumnado. No marco desta materia, a participación será en grupo e avaliarase: o deseño das técnicas de investigación cualitativas levadas a cabo, a súa aplicación e a análise da información solicitada. |
60 |
Observacións avaliación | |||
A avaliación do alumnado de modalidade online, con recoñecemento de dedicación a tempo parcial ou con dispensa académica de exención de asistencia será a seguinte: 1. Traballo tutelado individual, avaliaranse 2. Actividades do taller, adaptadas para a Na 2ª oportunidade, os criterios de É obrigatorio resolver as actividades de O uso
|