Temas Subtemas
TEMA 1. Pioneiros do cinema de animación. 1.1. Concepto de animación.
1.2. Emile Reynauld y el teatro óptico.
1.3. Georges Méliès.
1.4. James Stuart Blackton.
1.5. Segundo de Chomón.
1.6. Ladislaw Starewicz.
1.7. Quirino Cristiani.
1.8. Emile Cohl.
TEMA 2. Animación en Norteamérica. 2.1. Winsor McCay.
2.2. Max Fleisher.
2.3. Pat Sullivan e Otto Mesmer.
2.4. Walt Disney.
2.5. Pixar.
2.6. Tim Burton.
TEMA 3. Animación en Europa do Leste. 3.1. O Bloque Soviético e o Telón de Aceiro.
3.2. Duga Film Company.
3.3. Escola de Zagreb.
3.4. Ladislaw Starevicz.
3.5. Michael Tsekhanovskiy.
3.6. Soyuzdetmultfilm Studio.
3.7. Andrey Khrzhanovsky.
3.8. Youry Norstein.
3.9. Jiri Trnka.
3.10. Jan Svankmajer.
TEMA 4. Animación en Europa Occidental e Cinema de Vangarda. 4.1. Europa trala II Guerra Mundial.
4.2. Francia.
4.3. Reino Unido.
4.4. Vangardas e cinema experimental
4.5. Canadá: National Film Board.
TEMA 5. Animación en España e en Galicia. 5.1. Precursores do cinema de animación en España.
5.2. A primeira Idade Dourada (1939 - 1953).
5.3. Os anos 60 e 70.
5.4. A década dos 80.
5.5. A dixitalización dos 90.
5.6. Animación en Galicia.
TEMA 6. Animación no Xapón: O Anime. 6.1. Orixe e concepto de anime.
6.2. Hiroshi Okawa e Toei Doga.
6.3. Osamu Tezuka e Mushi Production.
6.4. A cultura Otaku.
6.5. Isao Takahata e Hayao Miyazaki: Estudio Ghibli.
6.6. Outros autores de referencia.
TEMA 7. Prehistoria dos videoxogos: Anos 40 e 50 7.1. Contexto histórico: Da bomba atómica ao videoxogo.
7.2. Nacemento da informática.
7.3. Thomas Goldsmithy e Estle Ray Mann: Cathode Ray Amusement Device.
7.4. Nacemento da televisión.
7.5. John Bennett: Nimrod.
7.6. Alexander Douglas: OXO.
7.7. William Higinbotham: Tennis for Two.
TEMA 8. Videoxogos. Desenvolvemento creativo. Anos 60. 8.1.- O Tech Model Railroad Club e o MIT.
8.2. Steve Rusell e Martin Graetz: Spacewar!8
8.3. Ralph Baer: Brown Box.
TEMA 9. Videoxogo comercial: Anos 70. 9.1. Contexto histórico.
9.2. Bill Pitts e Hugh Tuck: Galaxy Game.
9.3. Nolan Bushnell e Ted Dabney: Computer Space.
9.4. Odyssey.
9.5. Atari.
9.6. Kee Games.
9.7. A Crise de 1977.
10.8. Taito: Space Invaders.
10.9. Activision.
10.10. Outros videoxogos de referencia.
TEMA 10. Consolidación da industria do videoxogo: Anos 80. 10.1. Contexto histórico.
10.2. Mattel: Intellivision.
10.3. O Crack do 83.
10.4. O éxito dos arcade.
10.5. Namco: Pac-Man.
10.6. Shigeru Miyamoto: Donkey Kong, Mario e The Legend of Zelda.
TEMA 11. O estourido das consolas. Anos 90 11.1. A expansión das consolas.
11.2. A nova "guerra das consolas".
11.3. As consolas de 16 bits.
11.4. Chega o 3D.
11.5. Videoxogos e violencia
11.6. A crise dos 90.
11.7. Sony entra en logo. PlayStation.
11.8. SEGA deixa as consolas
TEMA 12. O século XXI 12.1. Unha nova xeración de videoxogos.
12.2. A nova xeración de mesas de consola.
12.3. As novas consolas portátiles.
12.4. Os soportais sobreviven.
12.5. Os editores se reestructuran.
12.6. Novas tendencias e experiencias.