Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Marco Legal da Animación e os Videoxogos | Código | 616G02047 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | A1 B2 B3 B4 B11 C1 C2 | Avaliación dos traballos presentados polos alumnos | 40 |
Sesión maxistral | A1 A20 B5 B9 B14 C5 C6 C9 | Asistencia activa ás clases presenciais | 10 |
Proba obxectiva | A1 B12 C3 C7 C8 | Avaliación dos coñecementos dos alumnos sobre a base teórica das materias impartidas | 50 |
Observacións avaliación | |||