Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Iniciación en deportes IV (Balonmán) (optativa) | Código | 620G01315 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias | Descrición | Cualificación |
Proba mixta | A4 A5 A26 B2 B3 | Proba escrita: O seu obxetivo e avaliar os coñecementos adquiridos polo alumnado. Esta proba poderá constar de preguntas tipo test ou cortas ou temas a desenvolver. | 40 |
Traballos tutelados | A18 A23 B11 B16 C1 | Consistirán en tarefas directamente relacionadas co temario. Dous traballos individuais: o primeiro será en vídeo sobre os medios tácticos colectivos e o segundo sobre un medio ou sistema de xogo presente no temario. Cada un dos traballos vale o 15% e será necesario ter un 5 para superalos. O alumnado poderá sustituir na avaliación os traballos tutelados pola participación voluntaria en actividades complementarias da asignatura, tal como: Seminarios da materia, congresos, etc). O criterio de implicación voluntaria do alumnado, obedece o principio de fomentar a participación formativa en actividades organizadas pola asignatura, as cales xerán un ambiente de aprendizaxe muy positivo. | 30 |
Práctica de actividade física | A5 A25 | O alumnado poderá elixir entre avaliación continua ou final práctica: a) Avaliación continua: Valora a partir dunha asistencia mínima do 70%, por unha banda, o grao de participación nas prácticas e, por outra banda, demostre un nivel de xogo idóneo ou un alto grao de progresión persoal no xogo. b) O alumnado que non cumpra este criterio deberá presentarse o exame final. | 30 |
Observacións avaliación | |||
O profesor pode establecer a avaliación da materia, seleccionando entre as seguintes metodoloxías e probas, mediante avaliación continua e / ou final, segundo os seus criterios pedagóxicos. O profesor, ao comezo do curso, explicará cada unha das probas que estableza para a avaliación e a súa avaliación. Os requisitos para aprobar a materia son os mesmos tanto na primeira oportunidade como na segunda ou nas convocatorias posteriores. Observacións sobre a avaliación: 1. Asistencia á avaliación: asistencia obrigatoria ás clases teóricas, prácticas e titorías grupais, considerando a modalidade presencial da materia. As actividades académicas presenciais son esenciais na actividade física e nos deportes. A asistencia obrigatoria ás clases non puntuará na nota final (ponderación 0%) Para superar as probas obrigatorias é imprescindible obter a nota mínima de aprobación (puntuación mínima de 5 puntos sobre 10) en todas e cada unha das metodoloxías-probas de avaliación establecidas, para sumar a media ponderada de cada unha das probas. á nota final e aproba a materia. En caso contrario, as probas non superadas estarían pendentes doutra convocatoria. Cuando alguien ten "non presentado" en todas as probas de aviación establecidas, y se presenta só a una proba, e esa proba e superada ou bem suspendida, entón a nota final aparecerá como "suspenso" e non aparecerá como "non presentado". Cando na mesma convocatoria hai unha cualificación de "non presentado" nunha oportunidade e suspenso en noutra, entoo a su nota será suspenso. 10. Implicaciones de plagio en la realización de las pruebas o actividades de evaluación:A realización fraudulenta de proba ou actividades de avaliación implicará a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario (Regulamento disciplinar do estudantado da UDC, art. 11, apdo 4 b). Entenderase por fraude académica calquera comportamento premeditado tendente a falsear os resultados dun exame ou traballo, propio ou alleo, realizado como requisito para superar unha materia ou acreditar o rendemento académico (Lei 3/2022, do 24 de febreiro, de convivencia universitaria; art. 11, apdo g). |