Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Seminario A1 A3 A4 A10 A11 B9 B2 B3 B5 C3 C4 C6 Os alumnos participarán activamente nas actividades e os debates de clase. 10
Estudo de casos A2 A3 A4 A5 A14 B10 B1 B2 B3 B5 C1 C3 C4
Os alumnos traballarán e debaterán en grupos pequenos para elaborar unha serie de materiais e solucións ás cuestións expostas.
30
Proba oral A5 B10 B3 C1 C6
Os alumnos elaborarán e presentarán o proxecto de intervención realizado.
60
 
Observacións avaliación
Modalidade A: para os alumnos cun 80 % de presencialidad: a avaliación será a mesma na primeira e a segunda oportunidade. 

 Modalidade B: Para o alumnado con dispensa académica concedida ou repetidor, requiriranse entregas equivalentes ás do alumnado sen dispensa e non repetidor, e o proxecto individual será obrigatorio.

T

odas as actividades serán entregadas a través do Campus Virtual. Se a media non resulta nunha cualificación por encima de 5, fai falta afrontar a segunda oportunidade de avaliación. 

A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación,
unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na
convocatoria en que se cometa: o/a estudante será cualificado con “suspenso”
(nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a
comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para
isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira
oportunidade, se fose necesario.