Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Comunicación aumentativa e alternativa no contexto da educación especial | Código | 652438026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | A5 A7 A13 A19 B7 B10 B12 C4 C7 | Avaliaranse nas restantes metodoloxías. | 0 |
Proba mixta | A5 A7 A13 B12 | Para superar a materia, o alumnado realizará unha ou varias probas escritas con preguntas tipo test e preguntas de resposta breve sobre os contidos da materia. | 40 |
Presentación oral | A13 B2 B10 B15 C3 | O alumnado, por grupos, realizará unha presentación oral dos contidos propostos ante o resto dos compañeiros. Valorarase a calidade da exposición, a relevancia dos contidos seleccionados na presentación e a demostración da súa comprensión. |
40 |
Análise de fontes documentais | A5 A13 A14 A15 B18 C3 C7 | Ao longo do curso iranse propoñendo distintas tarefas e actividades (lecturas, traballo con materiais, documentos audiovisuais, etc.) sobre as que o alumnado deberá traballar tomando en consideración as orientacións do profesorado. Estos contidos serán avaliados na/s proba/s mixta/s. | 0 |
Estudo de casos | A7 A13 A14 A15 B15 B18 C3 | O alumnado presentará o estudo dun caso proposto de acordo aos seus intereses profesionais ou académicos | 20 |
Observacións avaliación | |||
OPCIÓN Alumnado a) b) Proba/s escrita/s (tipo proba mixta) sobre os contidos da materia (40%). OPCIÓN Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica Elixirá, ao comezo do curso, entre a opción A ou: - Un exame escrito sobre os contidos teórico-prácticos da materia (50%), asi como a presentación dun traballo no que realice igualmente un estudo de caso (50%) OBSERVACIÓNS 1. Para superar a materia cómpre obtener unha puntuación do 50% do peso de cada 2. A convocatoria de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a convocatoria 3. Así, a)
3. No relativo á realización fraudulenta (plaxio) das tarefas, actividades ou calquera tipo de proba de avaliación, a cualificación axustarase ao establecido no artigo 14. 4) Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario: "Na realización de traballos, o plaxio e a utilización de material non orixinal, incluído aquel obtido a través da internet, sen indicación expresa da súa procedencia e, se é ou caso, ou permiso do seu autor/a, poderá ser considerada causa de cualificación de suspenso na actividade. Todo iso sen prexuízo das responsabilidades disciplinarias ás que puidese haber lugar tras o correspondente procedemento" 4. Asimesmo, en calquera caso, aplicarase á realización fraudulenta (plaxio) das probas de avaliación a seguinte modificación aprobada no Regulamento disciplinar do estudantado da UDC (Consello de Goberno do 28/06/2023), artigo 11, apartado 4 b), que establece a "[c]ualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario". 5. Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria nesta materia incorporase a perspectiva de xénero. Entre outras medidas, usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos e propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas. Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. No caso de detectar situacións de discriminación por razón de xénero, proporanse accións e medidas para corrixilas. |