Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Innovación docente | Código | 652611E51 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 2 | ||||||||||
|
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Materias que continúan o temario |
Observacións | |
Dispoñibilidade dun dispositivo dixital con conexión a wifi e o uso de Teams. Recoméndase o envío dos trabajos telemáticamente e non utilizar plásticos, elixir a impresión a doble cara, empregar papel reciclado e evitar imprimir borradores. Facer un uso sostible dos recursos e da prevención de impactos negativos sobre o medio natural. Ter en contaos principios éticos relacionados coa sostibilidade nos comportamentos persoais e profesionais. A participación na materia de innovación pretende crear unha situación de doble innovación facendo que os estudantes experimenten o traballo por proxectos e deseñen unha proposta de innovación apoiada no aprendizaxe basada en proxectos para o que se terán en conta os seguintes principios de procedemento: a. Adaptación dos contidos a problemas reais da práctica da Educación Secundaria. b. Desenvolvemento das competencias dixitais docentes c. Produción de un banco de recursos e experiencias por parte do alumnado facendo uso de recursos dixitais. d. Aplicación de categorías de reflexión e clasificación que podan ser usadas polo alumnado na descrición e análise de experiencias, estudos de caso, materiais, ferramentas, documentos. Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria, deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe inclusiva, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...). Traballarase para identificar e modificar prexuízos, actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas. |