Temas Subtemas
TEMA 1. APRENDIZAXE MATEMÁTICA EN EDUCACIÓN INFANTIL Que é aprender Matemáticas en Educación Infantil?
Especificidade do coñecemento lóxico-matemático
Coñecementos do profesorado de Educación Infantil
O currículo de Matemáticas en Educación Infantil.

TEMA 2. CONSTRUCIÓN DO COÑECEMENTO LÓXICO-MATEMÁTICO: Características do coñecemento lóxico-matemático.
Adquisición de estruturas lóxico-matemáticas en Educación Infantil.
Xogos lóxicos
Situacións de clasificación
Situacións de ordenación e secuenciación

Desenvolvemento do pensamento lóxico-matemático
Xogos de lóxica
Materiais lóxicos
TEMA 3. A CONSTRUCCIÓN DOS PRIMEIROS COÑECEMENTOS NUMÉRICOS Adquisición do concepto de número
Situacións de ensinanza-aprendizaxe para o número.
Iniciación ao sistema de numeración decimal e ao cálculo
Iniciación á resolución de problemas matemáticos
TEMA 4. INICIACIÓN Á MEDIDA:
Noción de magnitude e medida.
Medida e estimación de magnitudes en Educación Infantil.
Fases no proceso de ensinanza-aprendizaxe das magnitudes e a súa medida


TEMA 5. AS NOCIÓNS ESPACIAIS EN EDUCACIÓN INFANTIL. Percepción e representación do espazo.
As nocións topolóxicas en Educación Infantil.
Recoñecemento de figuras planas e tridimensionais. Iniciación á clasificación atendendo a criterios lóxico-matemáticos