Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Comprender os beneficios da literatura infantil no desenvolvemento dos nenos e nenas, a especificidade deste campo literario e as funcións da educación literaria. A37
B10
B11
B12
B19
B22
C1
Coñecer o proceso de iniciación literaria na primeira infancia. A47
A48
A52
B21
C2
Coñecer e valorar o corpus da literatura de tradición oral compartida coa infancia, os seus usos e principais subxéneros. A45
Coñecer a evolución e as características fundamentais da literatura infantil no mundo occidental, no ámbito estatal e en Galiza A13
A37
A45
A51
B10
B11
B12
B19
B20
B24
C1
Familiarizarse co corpus da literatura para as primeiras idades e ser capaces de analizalo en profundidade. A51
Coñecer os principais xéneros e tipos de libro infantil e as súas características. A45
A46
A47
A50
A51
A54
A57
B11
Ser conscientes da importancia da mediación literaria e coñecer prácticas adecuadas para a primeira infancia. A4
A6
A13
A28
A29
A45
A47
A49
A50
A51
B11
C4
C7
Ser capaces de deseñar e implementar unha actividade de mediación literaria e reflexionar sobre a propia práctica A6
A40
A43
A44
A49
A50
A51
A63
B3
B5
B6
B7
B12
B15
B16
B19
C1
C4
Identificar as características da biblioteca escolar e coñecer experiencias de innovación xurdidas a partir desta A13
A28
A42
A43
A47
A50
A51
Ser capaces de elaborar unha selección adecuada para unha biblioteca escolar A51
B7
B11
B17
B25
C3
C8