Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Análise de Supervivencia e Probas Diagnósticas | Código | 653862333d | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Materias que se recomenda ter cursado previamente | |||
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Materias que continúan o temario |
Observacións | |
Usodocente do inglés Seráconveniente que o alumnado teña un coñecemento básico do inglés para o manexodo material bibliográfico e/ou a lectura dalgún texto escrito no devanditoidioma e, sobre todo, para a consulta na internet de diferentes páxinas relacionadascoa materia de clase. Recoméndase ao alumnado que posúa un grao de coñecementode inglés correspondente ao nivel A2 de Usuario Básico, recollido no documentodo Marco Común Europeo de Referencia sobre Coñecemento de Linguas (<a href="http://cvc.cervantes.es/ensenanza/biblioteca_ele/marco/cvc_mer.pdf"><strong>http://cvc.cervantes.es/ensenanza/biblioteca_ele/marco/cvc_mer.pdf</strong></a>).</p> Programa Green Campus FCSPara axudar a conseguir unha contorna inmediata substentable e cumprir cos obxectivos estratéxicos do "V Plan de Acción do Programa Green Campus FCS (2023-2025)", os traballos documentais que se realicen nesta materia: a. Solicitaranse maioritariamente en formato virtual e soporte informático. b. De realizarse en papel: - Non se empregarán plásticos. - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a realización de borradores. Perspectiva de xénero: Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria se deberá incorporar a perspectiva de xénero neste curso (uso de linguaxe non sexista, de bibliografía de autores/as de ambos sexos, ...) Traballarase para identificar e modificar prexuicios e actitudes sexistas, e detectar situacións de discriminación por razón de xénero, propondranse accións e medidas para corrixilas, modificalas e fomentar valores de respeto e igualdade. |