Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Xeografía do Turismo | Código | 662G01004d | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias | Descrición | Cualificación |
Seminario | A1 A3 A6 A18 A19 A27 A30 B2 B3 B4 B6 C2 C3 C4 C5 | Ao longo do curso realizaranse diferentes actividades interactivas, exercicios e/o traballos, incluíndo un traballo final sobre un destino concreto, onde se analizará a súa realidade xeográfica e turística. |
5 |
Traballos tutelados | A8 A18 A27 B1 B2 B3 B6 C1 C2 C3 C6 C7 | Ao longo do curso realizaranse diferentes exercicios e/o traballos, relevantes para a temática da materia con actividades especificamente deseñadas para a mellor comprensión de conceptos e retención da materia de estudo. Ademais, haberá que entregar un traballo final sobre un destino concreto, onde se analizará a súa realidade xeográfica e turística. No seu conxunto, as actividades realizadas durante o curso supoñerán un 40% da avaliación final. | 30 |
Solución de problemas | A1 A2 A5 A13 A30 B4 B6 C2 C3 C4 | Ao longo do curso realizaranse diferentes actividades interactivas, exercicios e/o traballos, incluíndo un traballo final sobre un destino concreto, onde se analizará a súa realidade xeográfica e turística. |
5 |
Proba obxectiva | A1 A8 A9 A13 A19 A27 A31 A33 B2 B3 C1 C2 C3 C4 | Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa. A proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de redacción, de discriminación, de completar e/o de asociación, xa sexa sobre preguntas de texto ou mapas. Tamén se pode construír cun só tipo dalgunha destas preguntas |
60 |
Observacións avaliación | |||
Para os alumnos con matrícula ordinaria as porcentaxes serán O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e En todos os casos, para que as porcentaxes entren en A avaliación será igual na primeira e na segunda En caso de convocarse a oportunidade adiantada, a proba Perspectiva de Xénero: Segundo se recolle nas A materia poderá ser adaptada ao estudantado que Implicacións da fraude académica na realización das probas |