Vista para imprimir Exportar a pdf
Identifying Data 2023/24
Subject (*) Tourism Marketing Code 662G01016d
Study programme
Grao en Turismo (a distancia)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Second Obligatory 6
Language
Spanish
Teaching method Non-attendance
Prerequisites
Department Empresa
Coordinador
Fernández Fernández, Javier Luis
E-mail
javier.fernandez4@udc.es
Lecturers
Fernández Fernández, Javier Luis
E-mail
javier.fernandez4@udc.es
Web
General description O obxectivo desta materia é proporcionar ao alumno o coñecemento esencial sobre o marketing para que poida aplicalos profesionalmente no sector turístico, desde o campo estratéxico como operativo. Neste sentido, trátase do alumno para coñecer e interiorizar: 1. O papel de marketing na estratexia da empresa turística. 2. As principais técnicas, procesos e funcións de mercadotecnia aplicadas ao sector turístico. 3. Turismo Marketing Instruments Mix: produto, prezo, distribución e comunicación. 4. Os elementos básicos para a preparación do plan de mercadotecnia. 5. Investigación e planificación comercial. O contido da materia está estructurado en tres partes: 1) Conceptos básicos e plan de mercadotecnia; 2) Marketing estratéxico; e 3) mercadotecnia operativa.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.