|
Identifying Data |
2023/24 |
Subject (*) |
Information and Cultural Marketing |
Code |
710521013 |
Study programme |
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados en Museos, Arquivos e Bibliotecas | |
Descriptors |
Cycle |
Period |
Year |
Type |
Credits |
Official Master's Degree |
2nd four-month period
|
First |
Optional |
3 |
Language |
|
Teaching method |
Face-to-face |
Prerequisites |
|
Department |
Humanidades
|
Coordinador |
|
E-mail |
|
Lecturers |
|
E-mail |
|
Web |
http://pdi.udc.es/gl/File/Pdi/PB79E / |
General description |
La materia tiene como fin acercar al estudiante a la filosofía y técnicas del marketing y su aplicación al ámbito de la gestión de las entidades y empresas culturales, museos, fundaciones, bibliotecas, archivos, editoriales. Se incide en el marketing como un sistema que va a permitir la articulación de estrategias de creación de productos y servicios culturales basados en las necesidades de la sociedad. |
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |