Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Poñer en práctica os coñecementos teóricos e conceptuais adquiridos noutras materias relacionadas coa xestión da empresa (investimento, financiamento, recursos humanos, operacións, loxística, mercadotecnia e comunicación, desenvolvemento e comercialización de produtos, prezos, etc.). A1
A2
A3
A5
A8
A9
A10
A11
A13
A14
A15
A19
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
C9
Comprender a importancia de saber adaptarse e facer fronte a situacións imprevistas e situacións novas, achegándose aos contextos de información incompleta, incerteza, movementos estratéxicos entre competidores, posibles conflitos derivados do traballo en equipo, entre outros. A1
A2
A3
A5
A8
B1
B2
B7
B8
B9
C3
C4
C5
C7
Comprender a importancia de analizar, avaliar e seleccionar as estratexias máis axeitadas en todo momento, tendo en conta a situación cambiante da empresa de moda e o seu contorno (macro e micro). A5
A8
A14
A15
B3
B5
B7
B8
B9
C3
C4
C5
C7
Comprender a importancia de identificar axeitadamente as principais variables de decisión nas distintas áreas operativas da empresa de moda, así como as súas interrelacións. A1
A2
A3
A8
A10
A11
A14
B1
B2
B3
B4
B5
B6
C3
C4
C5
C7
C9
Coñecer a importancia de realizar unha análise adecuada dos problemas, realizar un diagnóstico da situación, propor accións correctoras e detectar oportunidades de mellora na administración e xestión da empresa. A2
A3
A8
A13
A14
A15
B1
B2
B3
B7
C4
C7
C8
C9
Desenvolver habilidades como capacidade de xestión, traballo en equipo, pensamento crítico, adaptación ao cambio, capacidade para innovar, resolución de problemas, etc., fundamentais para a realidade do mundo empresarial. A3
A5
A8
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C6
C7
C9