Temas Subtemas
I: Introdución á simulación empresarial na industria da moda Misión da simulación empresarial
Áreas de decisión
Entorno de simulación
Palancas e competitividade
Resultados e balance
Indicadores chave
A simulación empresarial como metodoloxía activa
II: Toma de decisións estratéxicas e tácticas na empresa de moda Análise estratéxica na empresa de moda
Áreas funcionais da empresa de moda
Interrelación e dependencia entre fluxos na empresa de moda
Elaboración dun plan de negocio
III: Desenvolvemento dunha simulación empresarial na industria da moda (co apoio do simulador Global2020) Presentación dun simulador como ferramenta para xestionar unha empresa de moda nunha contorna simulada
Realización dunha simulación empresarial
Toma de decisións (nas áreas de produción, comercial, recursos humanos, contabilidade e finanzas, etc.)
Análise dos resultados obtidos
Establecemento de accións correctoras
IV: Informe final da simulación empresarial Elaboración dun informe final (inclúe os puntos fortes e as áreas de mellora da simulación empresarial realizada)
Leccións aprendidas