Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Coportamento do Consumidor. Productos e Marcas | Código | 611G02037 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Materias que se recomenda ter cursado previamente | |||
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente | |
|
Materias que continúan o temario |
Observacións | |
Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores de sustentabilidade e nos comportamentos persoais e profesionais. Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. No caso de que se detecten situacións de discriminación por razón de xénero proporanse accións e medidas para corrixilas Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: • Solicitarase en formato virtual e/o soporte informático. • Realizarase a través do correo electrónico institucional, en formato dixital sen necesidade de imprimilos. • De realizarse en papel: Non se empregarán plásticos. Realizaranse impresións a dobre cara. Empregarase papel reciclado. Evitarase a impresión de borradores. |