Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Cognición e Procesos Cognitivos na Lingua Inglesa | Código | 613505110 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Seminario | A1 A2 A3 A4 B7 B8 B10 | A asistencia é obrigatoria. Participación activa nas clases (presencial e/ou virtual) que se plantexen como interactivas: ata un 20% da nota final. |
20 |
Proba de ensaio | A1 A2 A3 A4 | A avaliación (50%) pode consistir en a) proba(s) escrita(s) ou oral/orais realizada(s) nas aulas, na que se inclúen os contidos teóricos e prácticos do curso, coa presenza de preguntas teóricas e exercicios ou, no seu caso, b) Nun traballo(s) de curso realizado(s) ou non en clase (podería encargarse un traballo fóra da aula ou a preparación dunha exposición oral) Destreza na expresión en inglés tanto oral coma escrita, estilo, puntuación, vocabulario e correcta estruturación e presentación das actividades, e outros aspectos: ata un 30% |
80 |
Observacións avaliación | |||
Dado o carácter semi-presencial do título, a Quen É necesario acadar polo menos unha nota de 4 puntos EN CADA UN DOS exames ou traballos para sumar unha nota final. Quen Quen non aprobe na primeira oportunidade terá á posibilidade da oportunidade Diversidade e adaptación. A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade consonte ás indicacións da Unidade de Atención á Diversidade. Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria, nesta materia utilizarase a perspectiva de xénero (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...) Asemade, traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase no posible para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. Igualmente, deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero, no seu caso, e proporanse accións e medidas para corrixilas. Máis sobre os plaxios: moi importante Nesta asignatura podería empregarse a ferramenta Turnitin na avaliación dos traballos e as actividades. Atendendo ás recomendacións da Xunta de Facultade, engádese o seguinte texto que deberá ser tido en conta polos estudantes: Turnitin é unha aplicación de uso para o profesorado coa finalidade de revisar porcións de texto procedentes doutros textos e sinalar a súa procedencia. Esta ferramenta pode recoñecer traballos previamente presentados nesta ou noutras universidades, incluso do mesmo estudante. Se esta circunstancia acontecese entenderase como contraria á honestidade académica e aplicarase a Normativa académica de evaluaciones, de calificaciones y de reclamaciones na avaliación. "Calquera falta de honradez académica (plaxio, copiar en exames, etc.) penalizarase de acordo co establecido nas 'Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dúas estudos de grao e mestrado universitario". IMPORTANTE: Calquera caso de plaxio ou fraude académico
|