Lecturas |
B5 B6 B7 B10 B11 B13 |
Tarefas baseadas na lectura de textos recomendados. |
10 |
Discusión dirixida |
B9 B11 B12 |
Participación activa nas tarfeas da clase, baseadas na comparación e análise de textos pertinentes. |
10 |
<p>OBSERVACIÓNS á AVALIACIÓN</p><p> Dado o carácter semi-presencial do título, aasistencia é obrigatoria, salvo dispensa solicitada en tempo e forma econcedida pola Comisión Académica Universitaria do título, e sempre respetando as normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes no título, así como os sistemas de avaliación que figuran expresamente nas guías docentes das diferentes materias, e sen prexuízo das consecuencias que poida ter para a súa avaliación final a ausencia a determinadas sesións presenciais. </p><!--[if gte mso 9]> <![endif]--><p> Quen teña concedida dispensa académica, e como establece a Normativa de Permanencia da universidade, será avaliado cun traballo individual de investigación (80%) e exercicios eactividades relacionados cos contidos da materia (20%). </p><p> Quen non leve acabo o traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou superior ao 50% do resto dasactividades, obterá a cualificación de Non Presentado. </p><p> Quen non aprobe na primeira oportunidade terá a posibilidade da oportunidade de xullo, na que cadaestudante terá que demostrar adquirir as competencias da materia mediante dúas metodoloxías de avaliación: un traballo tutelado do mesmo valor porcentual e natureza que na primeira oportunidade (60 + 20 =80%), máis os exercicios convidos que poidan suplir o resto das actividades (20%): </p><ul> Traballo escrito e individual de investigación: entrega o día da proba marcada no calendario para o exame da segunda oportunidade. Presentación oral do traballo tutelado de investigación: o día do exame da segunda oportunidade Exercicios baseados nas lecturas recomendadas e a temática tratada nesta materia: entrega o día do exame da segunda oportunidade. </ul><p> <u>Importante</u>. Calquera indicio de PLAXIO resultará no suspenso para o alumno nesta materia.</p><ul> Turnitin é unha aplicación de uso para o profesorado coa finalidade de revisar porcións detexto procedentes doutros textos e sinalar a súa procedencia. É unha boa ferramenta para detectar o plaxio. O seu uso é opcional, pero deberá advertirse ao estudantado na guía docente xa que pode recoñecer traballos previamente presentados nesta ou noutras universidades, incluso do mesmo estudante. Se esta circunstancia acontecese, entenderase como contraria á honestidade académica e aplicarase a Normativa Académica de evaluaciones, de calificaciones y de reclamaciones avaliación. Con este aviso, quedan advertidos das consecuencias académicas. </ul><!--[if gte mso 9]><xml> Normal 0 21 false false false ES X-NONE X-NONE </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]> <![endif]--><!--[if gte mso 10]><style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;}</style><![endif]-->
|