Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Adquisición e ensino do inglés | Código | 613505113 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. A Lingüística Aplicada e o ensino do inglés Descripción: Introdución ao curso. Prestarase atención a definicións de conceptos craves, e farase un breve repaso das principais disciplinas que se poden encadrar dentro da mesma. |
1.1. Introducción: O aprendizaje e a adquisición dunha segunda lingua. Definicións. 1.2. Repaso da historia do estudo da adquisición dunha segunda lingua. Teorías: Behaviorism, Universal Grammar, Krashen and the Monitoring Hypothesis, Input and Interaction, Social models, Cognitivism, Competence, Performance and Communicative Competence, Interlanguage, CLIL. Temas: A motivación; etapas do aprendizaje; os errores e a sua corrección; as clases sociais e os xéneros; a idade (período crítico) e o desenrolo das competencias. |
2. Cuestións de relevancia actual no Ensino do Inglés como Lingua Estranxeira. Descrición Esta unidade servirá para familiarizar ao alumnado sobre as últimas tendencias no ensino do inglés con especial referencia á aproximación comunicativa. A continuación, presentaranse as achegas máis importantes do Marco Común Europeo con especial énfase nos distintos descriptores de referencia para cada unha das destrezas. Presentarase o Portfolio Europeo das Linguas. |
2.1. Novas tendencias e aproximacións ao ensino do inglés. 2.2. A adquisición da primeira e da segunda lingua: factores e teorías. 2.3. O Marco Común Europeo para o ensino das linguas estranxeiras. 2.4. O Portfolio Europeo das Linguas (PEL) |
3. A Investigación na Adquisición e Ensino dunha Segunda Lingua. Descrición Daranse pautas para realizar investigación de carácter empírico no campo da adquisición e aprendizaxe do inglés. Enfoque especial no uso de bibliografía especializada, instrumentos de investigación e análise de datos. |
3.1. Introducción. 3.2. A planificación dun proxecto de investigación. 3.3. Temas: A motivación; etapas de aprendizaxe; Interlanguage; os errores e a sua corrección; As clases sociais e os xéneros; a idade (período crítico) e o desenrolo das competencias. Factores sociais na adquisición dunha segunda lingua; os xéneros; Métodos de ensino (CLIL) 3.4. A estructura, deseño e organización dun proxecto de investigación desta especialidade. |