Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Idioma Moderno 3: Francés | Código | 613G03033 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Comprender os puntos esenciais dun discurso oral cando se utiliza unha lingua clara e estándar e cando se tratan asuntos cotiás, de actualidade ou de carácter xeral, ou temas de interese persoal ou académico. | A8 |
B1 |
|
Buscar información específica e comprender textos sinxelos redactados nunha lingua estándar. | A8 A15 |
B1 B3 B8 |
|
Comprender a descrición de acontecementos, a expresión de sentimentos e desexos en cartas persoais | A8 A15 |
B1 B4 B5 B8 |
|
Facer fronte á maioría das situacións cotiás que implicaría a estancia nun país francófono | A8 |
B1 B6 B8 |
|
Participar espontaneamente (isto é, sen preparación previa) nunha conversa sobre asuntos cotiás, de actualidade ou de carácter xeral, ou sobre temas de interese persoal ou académico | A8 A15 |
B1 B7 B8 |
|
Expresar de maneira sinxela mais cohesionada experiencias, desexos, opinións, proxectos... e dar razóns e explicacións sobre eles. | A8 A15 |
B3 B6 B8 |
|
Referir unha historia, ou o argumento dunha película, dun libro... e expresar ao respecto reaccións persoais. | A8 A10 A15 |
B1 B3 B6 B8 |
|
Escribir un texto sinxelo e coherente (breves ensaios, cartas, correos electrónicos...) sobre temas de interese académico ou persoal, describindo experiencias e opinións. | A8 A15 |
B3 B5 B8 |