| Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
| Asignatura | Programación II | Código | 614G01006 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
| Dominar os mecanismos de xestión dinámica da memoria. | A4 |
B1 |
C6 |
| Coñecer os mecanismos de abstracción no deseño de estruturas de datos. | A4 |
B1 B3 |
C3 C6 |
| Construír especificacións e deseñar o tipo abstracto de datos a partir delas. | A3 A4 |
B1 B3 |
C3 C6 |
| Usar as estructuras de datos adecuadas e programar os algoritmos de manipulación para solucionar problemas reais. | A3 A4 |
B1 B3 |
C3 C6 |
| Asumir a necesidade de unha boa especificación e un bó deseño como pasos previos á codificación. | A4 |
B3 |
C6 |
| Interiorizar boas prácticas de programación. | A4 |
B3 |
|