Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Promoción e comercialización de destinos e produtos turísticos | Código | 615524103 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Bel, I. (2004). Comunicar para crear valor. La dirección de comunicación en las organizaciones. Pamplona, EUNSA Best, R. (2007). Marketing estratégico. Madrid, Pearson-Prentice Hall Blanco, T. P., & Herrera, J. S. (2017). Nuevas tendencias en comunicación estratégica. ESIC Moreno, M. R. (2020). Marketing turístico: Fundamentos y dirección. Ediciones Pirámide de la Ballina Ballina, F. J. (2017). Marketing turístico aplicado. ESIC Kotler, Bowen, Makens (2015). Marketing Turístico. Pearson |
Os manuais referenciados son de simple consulta para as posibles dúbidas que poidan xurdir ao longo do curso ou para aquel alumnado que queira profundar en temas específicos. |
|
Bibliografía complementaria | |
|