Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Dirección de Produción Audiovisual | Código | 616531020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
- Produción cinema I. |
1. Introdución 1.1 Como financiariades unha película de 500 k€? E 3 M€? 1.1.1. Viabilidade, segundo plan de financiamento e non orzamento 1.1.2. Modelos de financiamento en España. Distintos modelos que converxen. 1.2 Qué é un produtor independente? Estados Unidos / España 2. Financiamento público 2.1. Límites intensidade axuda pública 2.2. Rexional (Galicia – Agadic) 2.3. Nacional ( ICAA) 2.4. Internacional– Ibermedia, Eurimages e outros 3. TV, dereitos de emisión e explotación 4. Financiamento privado 5. Plan de financiamento: 5.1. Estrutura dun plan de financiamento 5.2. Probabilidade e necesidade de alternativas 5.3. Plan de financiamento– España 5.4. Plan de financiamento– Coprodución Internacional |
- Produción cinema II. | 1. Formatos de gravación 1.1. Preprodución 1.2. Gravación 1.3. Postproducción e entrega á cadea 2. Conceptos xerais para a elaboración dun orzamento: 2.1. Tempo – Calendario pre- grab-post 2.2. Partidas. Conceptos. Porcentaxes 2.3. Onde se vai o diñeiro nunha serie de tv? 2.4. Custo 2.5. Diversos formatos de orzamento en función do proxecto 3. Exemplos en Excell |
- Produción cinema III. | 1. Análise das decisións estilísticas, existenciais e económicas dun produtor ao longo da súa carreira 2. Desenvolvemento e análise de plans de financiamento. |
-Produción en televisión. | 1. O traballo do produtor. 2. El éxito e o fracaso: exemplos. 3. Da idea á realidade. 4. A produción de documentais |
-Produción multipantalla. | 1. Modelos de Distribución: 1.1.Puntos de venda 1.2.Plataformas online 1.4. Streaming 1.5. Advergaming 1.6. Free2Play 1.7. Early Access 1.7. Xogos episódicos 1.8. Competicións online de videoxogos |
-Produción videoxogos. | 1. Os videoxogos como xeradores de contido audiovisual: - O fenómeno dos espectadores de videoxogos - Plataformas de distribución: o caso de Twitch - Modelos de xeración de ingresos a través dos contidos 2. eSports: - Qué son os eSports - A industria dos eSports: cifras e datos a nivel mundial - Panorama nacional - Os eSports como xeradores de audiencias e contidos 3. Contidos Audiovisuais en eSports: - Os formatos audiovisuais nos deportes electrónicos - Canles e distribución dixital - Xeración e “ drive” de audiencias |